تعریف انجمن بازاریابی آمریکا برای برند:
یک نام تجاری، اصطلاح، علامت، نشان یا طرح یا ترکیبی از اینهاست که برای شناسایی کالاها یا خدمات فروشنده یا گروهی از فروشندگان و متمایز کردن این کالاها یا خدمات بکار میرود.
بهطور خلاصه نام تجاری سبب شناسایی فروشنده یا سازنده میشود. یک نام تجاری در حقیقت تعهد دائمی یک فروشنده برای ارائه مجموعه ای از ویژگیها، مزایا و خدمات خاصی به خریداران است. به هر ترتیب تا زمانی که یک محصول یا خدمت دارای وجه ممیزه مشخصی نباشد، نمیتوان به سادگی آنرا برند نمود و این برند را به گونه ای پایدار پاس داشت.
اصول برندسازی:
انواع برند:
جایگاه اقتصادی برند:
برند در واقع بیانگر توانمندی و کیفیت محصولات تولیدی شرکتهای مختلف جهان است و هرچه این برند از قدمت بیشتری برخوردار باشد، اصالت و ارزش اقتصادی آن بیشتر خواهد بود.
برترین برندهای دنیا که نامشان بر تارک اقتصادی میدرخشد:
تعریف استارت آپ:
یک سازمان موقت است که با هدف یافتن یک مدل کسب و کار تکرارپذیر و مقیاسپذیر بوجود آمده است. دقت شود استارتآپ؛ یک رویداد، وبسایت، اپ موبایل یا یک شرکت کوچک که در حال درآمدزایی و رشد است، نیست.بازدیدکننده گرامی با تشکر از بازدید شما از سایت مدیریتی اینجانب، لطفا ضمن شرکت در نظرسنجی، نظرات خود را ذیل یکی از مطالب سایت مرقوم فرمائید. با سپاس فراوان دکتر حسن قاسمی شاد
با توجه تجربیات بیش از سی سال در بخش دولتی و خصوصی و نظر به درخواست هاي مکرر بازدیدکنندگان سایت، آماده ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه های مختلف منجمله
1-مدیریت منابع انسانی
2- مشاوره رهبری و مدیریت استراتژیک
3 - تهیه طرح های تجاری
4 - مدیریت ژاپن
لطفا درخواست خود را به صورت دقیق و شفاف به ایمیل اینجانب hghasemishad@gmail.com ارسال نمایید.
تلفن تماس ضرورری 09124193508
بازدید کننده گرامی، ضمن تشکر و قدردانی از انتخاب سایت مدیریتی اینجانب و آرزوی بهترینها برای جنابعالی ،لطفا نظرات و پیشنهادات خود را ذیل یکی از مطالب و مقالات سایت که در 6 حوزه مدیریت دسته بندی موضوعی شده است مرقوم فرمائید. با تشکر و سپاس از شما بازدیدکننده عزیز.
دکتر حسن قاسمی شاد
دیدگاهها
مفهوم برند و اصول برندسازی بطور کامل و دقیق تشریح شده است.
برند، شخصیت محصول و شهرت برند، جایگاه محصول را در بین رقبا مشخص میکند.
خوراکخوان (آراساس) دیدگاههای این محتوا