الف ) مشخصات فردی و تحصیلی :
نام و نام خانوادگی : حسن قاسمی شاد
تاریخ تولد : 1338/1/24 محل تولد : تهران
وضعیت تاهل : متاهل تعداد فرزندان:2نفر
آخرین مدرک تحصیلی :دکترای مدیریت راهبردی کسب وکار(DBA)
محل تحصیل : مدرسه عالی کسب وکار ماهان
کد تحصیلی : DBA4
ورودی : زمستان 91
پایان : شهریور 93
اعطای گواهی موقت :93/9/6
معدل : 17/53
عنوان پایان نامه( تز) :سنجش سطوح توانمندی تکنولوژیک در صنعت فولاد
(تحقیق موردی شرکت فولاد الیگودرز )
تاریخ تقدیم شده :93/9/3 به جناب آقای دکتر حق پرست –مسئول آموزش ماهان
مدرک تحصیلی قبلی : فوق لیسانس
رشته تحصیلی : مدیریت دولتی
گرایش : نیروی انسانی
دانشگاه : دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
سال اخذ : 1370 معدل 15.62
مدرک تحصیلی قبل: لیسانس اقتصاد از دانشگاه پنجاب هندوستان در سال 1361
مهارت در صحبت کردن ، خواندن و نوشتن زبان انگلیسی : خیلی خوب
ب ) سوابق کاری :
دستگاه اشتغال دولتی : سازمان امور اداری و استخدامی کشور وپس از ادغام با سازمان برنامه و بودجه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور.
سمت و پست ها : کارشناس برنامه ریزی، رئیس گروه، معاون مدیرکل ومدیر درواحد های صف و ستادی ونیز اموزشی ودر 8 سال خدمت پایانی در معاونت توسعه مدیریت وسرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بعنوان مدیر امور فرهنگی و پشتیبانی تحول اداری و همزمان به مدت 8 سال رئیس انجمن شرکت کنندگان ایرانی دوره های آموزشی جایکا (JICA-سازمان همکاریهای بین الملل ژاپن ) بوده ام.
تاریخ بازنشستگی : در اجرای قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت مصوب5/6/86 مجلس شورای اسلامی در تاریخ 15/10/1386 با بیش از 25 سال سابقه خدمت دولتی به افتخار بازنشستگی نائل شدم .
سوابق کاری متفرقه :
پس از بازنشستگی حسب مورد تدریس ویا سخنرانی ویا بعنوان مشاورطرح وبرنامه و مدیریت در مراکز وموسسات مختلف انجام وظیفه نموده ام. از دی ماه 1389 به مدت 9 ماه به عنوان مشاورمعاون توسعه مدیریت وسرمایه ا نسانی سازمان حج وزیارت انجام وظیفه نمودم.
همچنین از آبانماه1391 تا سوم خرداد ماه 1395 درهولدینگ پرشیان که 7 شرکت فولادی،انرژی ،ساختمانی و معدنی زیرمجموعه آن است بعنوان مشاور ارشد مدیرعامل دردفتر مرکزی تهران مشغول انجام وظیفه بودم.از مردادماه 1396 تا 30 اسفند ماه 96 بعنوان مدیر مطالعات اقتصادی و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی صدا و سیما منصوب و انجام وظیفه نمودم و هم اکنون بعنوان مدرس موسسات حرفه ای کسب و کار و مشاور تخصصی و حرفه ای مدیریت در شرکتهای خصوصی انجام وظیفه می نمایم.
ج ) سوابق پژوهشی و تحقیقاتی و تالیفات :
1 ) تالیف و ترجمه مقالات و مطالب متنوع مدیریتی در مجله های تحول اداری ، تازه های مدیریت ، تدبیر ، پیام تحول اداری و نیز کارآفرین ناب و توسعه و بهبود مدیریت و برخی سایتها.
2)تالیف کتاب تحت عنوان مجموعه مقالات مدیریتی درسال 1392.
3)تالیف مجموعه مقالات مدیریتی 2 در تیر ماه 1393.
4) چراغ راه نسل امروز و آیندگان(گفتارها و رهنمودهای حکیمانه)شهریوردر 1393.
گردآوری وتنظیم وتدوین حدود 120 مقاله ومطلب در سایت شخصی به آدرس :
گردآوری وتنظیم وتدوین 69 مقاله مدیریتی و اقتصادی در شبکه تخصصی وعلمی لینکداین(Linked In)
5 ) مسئولیت برخی از طرح ها و پروژه های اداری و مدیریتی در سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور.
6 ) نظارت و هدایت برخی از طرح و پروژه های مصوب در واحدهای سازمان یاد شده.
د ) دوره های آموزشی طی شده در داخل کشور :
طی دوره های آموزشی شغلی ، تخصصی و بهبود مدیریت به مدت حدود 1124 ساعت در مراکز معتبر آموزشی در ایران .
ه ) دوره های آموزشی طی شده در خارج کشور :
طی دوره های آموزشی اداره حکومت ملی II(سال1995) ، مدیریت دانش(سال2003) و سمینار مدیریت منابع انسانی پیشرفته در دولت ژاپن(سال2005) جمعا به میزان 450 ساعت در موسسه همکاری های بین الملل ژاپن (JICA) و APO در توکیو ژاپن .
و ) عضویت در شوراها و مجامع در طول سالهای خدمت و بعد از آن :
1 ) دبیر نظام مشارکت در سازمان و عضو کمیته برنامه ریزی و نظارت بر اجرای طرح مشارکت
2 ) عضو هیات داوری ارزیابی عملکرد شوراها و کمیسیون های تحول اداری و ستاد های برنامه ریزی تحول اداری استان ها
3 ) عضو ستاد مرکزی جشنواره شهید رجایی
4 ) عضو کمیته علمی تخصصی نشریه پیام تحول اداری
5 ) دبیر شورای سیاست گذاری نشریه پیام تحول اداری
6 ) پشتیبانی موثر و فراگیر از شبکه راهبری تحول اداری
7 ) بازرس طرح تکریم در وزارت امور اقتصادی و دارایی و موسسات وابسته
8 ) بازرس طرح تکریم در استان های بوشهر ، هرمزگان و فارس
9 ) مسئول بازرسی از وضعیت سلامت اداری و بررسی پدیده مذموم رشوه خواری
10 ) عضو کمیته اجرایی برنامه های تلویزیونی پیام تحول در شبکه 2 سیما در 2 فاز
11 ) همکاری علمی در موسسه سیمای فرهنگ دینی کاوش
12 ) مسئول دبیرخانه کمیته اجرایی بیست و یکمین مجمع عمومی و کنفرانس اِروپا (EROPA) در آبان ماه 1386 در ایران
13 ) رئیس انجمن شرکت کنندگان ایرانی دوره های آموزشی تخصصی جایکا (JICA) -ژاپن به مدت 8 سال وانتشار 8 شماره از نشریه انجمن برای اعضای انجمن،وزارت امور خارجه جمهری اسلامی ایران و نیز دفتر نمایندگی جایکا در تهران.
14 ) عضو سابق گروه علمی مجله کارآفرین ناب .
15 ) همکاری علمی با مجله توسعه و بهبود مدیریت وروزنامه ها و دیگر مجلات مدیریتی.
ز ) سابقه تدریس :
تدریس دروس مدیریت امور کارکنان ، مدیریت رفتار سازمانی ، مکاتب مدیریت ازدیدگاه تطبیقی ، تشکیلات دولت ، اصول برنامه ریزی ، مبانی سازماندهی و بهبود وبازسازی ودیگر موضوعات مدیریتی برای دوره های کاردانی و کارشناسی به میزان حدود 1000 ساعت ونیزسخنرانی درهمایش ها وکنفرانسها در ارتباط با موضوعات مرتبط با مدیریت .
ح)توانایی و تمایل جهت تدریس دروس:
حاکمیت شرکتی- مدیریت ژاپن- مدیریت سرمایه انسانی – مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت استراتژیک .
تلفن تماس : همراه: 09124193508 تلفن : 22491617 و فاکس :22456301
ایمیل :این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
سایت :www.ghasemishad.ir
عضو فعال درشبکه علمی تخصصی لینکداین با 2475 فالوور (تا تاریخ 97/01/24 )از کشورهای مختلف جهان.
بازدیدکننده گرامی با تشکر از بازدید شما از سایت مدیریتی اینجانب، لطفا ضمن شرکت در نظرسنجی، نظرات خود را ذیل یکی از مطالب سایت مرقوم فرمائید. با سپاس فراوان دکتر حسن قاسمی شاد
با توجه تجربیات بیش از سی سال در بخش دولتی و خصوصی و نظر به درخواست هاي مکرر بازدیدکنندگان سایت، آماده ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه های مختلف منجمله
1-مدیریت منابع انسانی
2- مشاوره رهبری و مدیریت استراتژیک
3 - تهیه طرح های تجاری
4 - مدیریت ژاپن
لطفا درخواست خود را به صورت دقیق و شفاف به ایمیل اینجانب hghasemishad@gmail.com ارسال نمایید.
تلفن تماس ضرورری 09124193508
بازدید کننده گرامی، ضمن تشکر و قدردانی از انتخاب سایت مدیریتی اینجانب و آرزوی بهترینها برای جنابعالی ،لطفا نظرات و پیشنهادات خود را ذیل یکی از مطالب و مقالات سایت که در 6 حوزه مدیریت دسته بندی موضوعی شده است مرقوم فرمائید. با تشکر و سپاس از شما بازدیدکننده عزیز.
دکتر حسن قاسمی شاد
دیدگاهها
شما سرمايه اي ارزشمند و بي پايان براي اجتماع و كشور عزيزمان هستيد ، و از اين كه استوار به كار تدريس ادامه دهيد بسيار خرسند هستم و البته ديگران هم همينطور چون داشته هايتان را با ديگران به اشتراك مي گذاريد و مطمئن باشيد آرزو مي كنم اكنون و در آينده همچنان قدرتمند ، توانا و موفق باشيد و البته خواهيد بود.
با آرزوي موفقيت و سربلندي روز افزون براي شما
شاد و سرافراز باشيد ./علي رهنما
باید به شما تبریک گفت که با وجود مشغله های کاری ، اهمیت
و ضرورت حضور دررسانه های مجازی را دریافته اید.
به عنوان کسی که ده سال است به صورت تخصصی و در حدملی در حوزه ی فضای مجازی مشغول فعالیت هستم باید خدمتتون عرض کنم که پس از انتخاب جهت حضور در رسانه های مجازی -گام بعدی انتخاب پلن مناسب جهت حضور می باشد
انتخاب رسانه ی درست جهت حضور -سایت وبلاگ یا شبکه های اجتماعی - و پس از آن بازخورد گیری مناسب از مخاطب امری مهم می باشد
به جهت محدودیت این مکان از لحاظ تعداد لغات برخی موارد دیگر را نیز به شما ایمیل کردم.
انشاءالله که همیشه همین طور پر انگیزه باشید.
منصورنژاد
مدیر فضای مجازی دانشگاه بین المللی المصطفی
از زحمات جنابعالی جهت عرضه علوم مدیریتی در وبسایت سپاسگزارم.قطعا نشر این محتوی ها در محیط های مجازی دسترسی تمامی علاعه مندان به مباحث مدیریتی معتبر را تسهیل خواهد کرد
فقط یک مورد سوال برایم مطرح است که متاسفانه در وبسایت پیدا نکردم و آن اهداف و برنامه ها و چشم انداز جنابعالی . خوشحال میشوم راهنمایی فرمائید چون من معمولا بدنبال نقاط اشتراک هستم برای ایجاد فرصت همکاری و شبکه سازی فی ما بین دوستان
با تجدید احترام و عرض ارادت
حسین ابراهیمی
خوراکخوان (آراساس) دیدگاههای این محتوا