اصل اول:
مشتري مداري با استخدام هر عضوي از سازمان آغاز مي شود.
اصل دوم:
مشتري دليل بودن و رضايت مشتري دليل شدن سازمان است.
اصل سوم:
احترام در همه جا و براي همه مشتريان ضروري است.تواضع راجایگزین تبعیض کنید.
اصل چهارم:
هر مشتري يك مشتري است و هر مشتري فقط يك مشتري است.
اصل پنجم:
مشتري مداري كنار آمدن با مشتريان ناسازگار است.
اصل ششم:
شکایت مشتری ارزان ترین راه شناخت مشتریان است..
اصل هفتم:
ارتباطات مشتري را با گوش كردن مديريت كنيد.
اصل هشتم:
رضايت كاركنان رابطه اي مستقيم با رضايت مشتريان دارد.
اصل نهم:
وفاداري دليلي محكم براي اثبات رضايتمندي مشتريان نيست.
اصل دهم:
مشتري داور نامريي و نهايي موفقيت يا شكست است.
جك ولش مي گويد: موفقيت هر تشكيلات،حاصل انتخاب مناسب افرادی است که برای کارهای مهم وکلیدی برگزیده می شوند.
گرداوری و تنظیم :حسن قاسمی شاد منبع:سایت آموزش روابط عمومی دکتر احمد یحیایی ایله ای .
بازدیدکننده گرامی با تشکر از بازدید شما از سایت مدیریتی اینجانب، لطفا ضمن شرکت در نظرسنجی، نظرات خود را ذیل یکی از مطالب سایت مرقوم فرمائید. با سپاس فراوان دکتر حسن قاسمی شاد
با توجه تجربیات بیش از سی سال در بخش دولتی و خصوصی و نظر به درخواست هاي مکرر بازدیدکنندگان سایت، آماده ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه های مختلف منجمله
1-مدیریت منابع انسانی
2- مشاوره رهبری و مدیریت استراتژیک
3 - تهیه طرح های تجاری
4 - مدیریت ژاپن
لطفا درخواست خود را به صورت دقیق و شفاف به ایمیل اینجانب hghasemishad@gmail.com ارسال نمایید.
تلفن تماس ضرورری 09124193508
بازدید کننده گرامی، ضمن تشکر و قدردانی از انتخاب سایت مدیریتی اینجانب و آرزوی بهترینها برای جنابعالی ،لطفا نظرات و پیشنهادات خود را ذیل یکی از مطالب و مقالات سایت که در 6 حوزه مدیریت دسته بندی موضوعی شده است مرقوم فرمائید. با تشکر و سپاس از شما بازدیدکننده عزیز.
دکتر حسن قاسمی شاد
دیدگاهها
موفق و سربلند باشید.
خوراکخوان (آراساس) دیدگاههای این محتوا