شرکت بین المللی و ممتاز آمازون:
جف بزوس بنیانگذار آن اظهار میدارد:
به نظر من عبارات مهمی از قبیل رضایت مشتری، مشتری محوری، مشتری مداری و قراردادن مشتریان در رأس همه امور و خلاقیت معرف آمازون است.
ما دوست داریم پیشگام باشیم و دوست داریم تازه ها را کشف کنیم.
همواره به قعر تاریکیها قدم بگذاریم و با ناشناخته ها مواجه شویم.
8 استراتژی مرتبط با مدیریت مشتری مداری از نظر شرکت آمازون:
شرکت بینالمللی و ممتاز اپل:
عوامل مؤثر در بهبود وفاداری و حفظ مشتری از دیدگاه مالک اپل:
5 گام اساسی شرکت اپل در ارتباط با مشتری مداری:
نکته حائز اهمیت اینکه مدیران اپل هیچگاه از فروشنده ها نمی پرسند آیا چیزی فروخته اید؟ آنها میپرسند، آیا مشتریان از کیفیت محصول و خدمات راضی و خوشحال بودند؟
شرکت اپل نظارت سختگیرانه بر کارکنان خود دارد.
همچنین تأکید بر بالا بردن رضایت مشتریان است، نه بر میزان بالای فروش که به اختصار به آن اپل میگویند.
شاخصهای رضایت مشتریان:
7 مهارت برتر برای آموزش به کارکنان در سال 2021:
ویژگیها و مشخصات کارکنان ایدهآل در سازمان و شرکت:
بازدیدکننده گرامی با تشکر از بازدید شما از سایت مدیریتی اینجانب، لطفا ضمن شرکت در نظرسنجی، نظرات خود را ذیل یکی از مطالب سایت مرقوم فرمائید. با سپاس فراوان دکتر حسن قاسمی شاد
با توجه تجربیات بیش از سی سال در بخش دولتی و خصوصی و نظر به درخواست هاي مکرر بازدیدکنندگان سایت، آماده ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه های مختلف منجمله
1-مدیریت منابع انسانی
2- مشاوره رهبری و مدیریت استراتژیک
3 - تهیه طرح های تجاری
4 - مدیریت ژاپن
لطفا درخواست خود را به صورت دقیق و شفاف به ایمیل اینجانب hghasemishad@gmail.com ارسال نمایید.
تلفن تماس ضرورری 09124193508
بازدید کننده گرامی، ضمن تشکر و قدردانی از انتخاب سایت مدیریتی اینجانب و آرزوی بهترینها برای جنابعالی ،لطفا نظرات و پیشنهادات خود را ذیل یکی از مطالب و مقالات سایت که در 6 حوزه مدیریت دسته بندی موضوعی شده است مرقوم فرمائید. با تشکر و سپاس از شما بازدیدکننده عزیز.
دکتر حسن قاسمی شاد